Moment de liniste

Astazi, in timp ce apunea soarele dupa blocuri m-am delectat cu ultima rezerva din ceaiul meu preferat pe care nu-l mai gasesc in comert la momentul de fata (il cheama Geisha si l-am luat de la Diverta, acum jumate de an sau chiar mai bine). Am pus in DVD o compilatie numita Japonia, pe care o am de la o benzinarie OMV din Alba, parca, de acum un an si am admirat culorile schimbatoare de pe cer.

Putine momente in viata iti aduc asa o liniste sufleteasca si azi, cand mi-am terminat ultimul strop dintr-un ceai pe care nu cred ca-l voi mai gasi, mi-am readus aminte un citat din Memoriile unei geishe, poate citatul meu preferat din acel film.

Chairman: We must not expect happiness, Sayuri. It is not something we deserve. When life goes well, it is a sudden gift; it cannot last forever...

Tanjesc sa merg in Japonia, dar momentele de fericire ale acestui gaijin pot fi regasite si in tara sa natala :)

Tea Garden Pictures, Images and Photos

2 comentarii:

Unknown spunea...

It's a pity ca your blog doesn't have a "like" button. This post deserves a huge "like". Words are otherwise needless.

Unknown spunea...

And one more thing: I like the quote a lot. It had completely slipped my mind until I saw it just now.

Trimiteți un comentariu