Cateva mici schimbari

In fiecare an am aceasi dezbatere cu mine insami si in fiecare an pasuiesc faptul ca blogul ar avea nevoie de un facelift. Anul acesta insa am castigat batalia cu mine si am schimbat theme-ul, am adaugat butoane de share pe facebook, twitter, tumblr, pinterest si google la sfarsitul fiecarei postari si am facut pagina de tumblr si pinterest pentru blog pe care le puteti vedea dand click pe butoanele din dreapta.

Motivul pentru care am zis ca ar fi timpul sa adaug pagini de tumblr si pinterest a fost acela ca atunci cand navigam site-urile in paginile private am gasit o sumedenie de poze, videouri si citate pe care as fi dorit sa le impartasesc, dar parca simteam ca platforma blogger nu e cea mai buna pentru astfel de lucruri. De asemenea as dori sa pastrez o proportie mai mare de articole scrise pe platforma asta in timp ce zona media sa fie pe celalalte doua.

Sper ca am facut o alegere buna si sper sa va placa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu