CONCERTUL GUILD!!!

guild Pictures, Images and Photos

De abia mai pot sa-mi tin capu drept de la cat am dat din el, imi tremura mainile de la adrenalina si ma doare splina de la cat am sarit si m-am agitat. Dupa ce fac postu ma duc sa fac o baie calda ca-s leaoarca si sa beau un ceai ca nu mai am voce.

Pe scurt, concertul a fost SUPERB!!




Pe bilet scria ca incepe la 8, dar fiind in Romania, evident ca s-a inceput un pic mai tarziu. La intrarea in Scottish aveai masuta cu tricouri, CDuri si toate cele ce se cuvin la un concert.
Partea care m-a intristat era ca Pub-ul era juma gol, dar macar ca cei care au venit(pe care-i cunosteam in proportie de 70%) stiau despre ce era vorba si intelegeau japoneza destul de mult incat sa faca ce zicea :)

Ca sa nu uitam ca ne aflam in Romania in mijlocul concertului o venit un vanzator ambulant de flori, incercand sa scoata ceva bani de pe noi. O vazut ca nu-l bagam in seama si repede o fugit, dar a fost destul cat sa ma amuze.



In organizarea specifica japonezilor insa, ne-au invatat cum trebuie sa dansam pe melodiile lor si cum trebuie sa tipam :D a fost amuzant

Sunt suparata ca am uitat sa-mi aduc aparatu, asa ca va trebui sa va multumiti cu calitate de poze/video de celular.



Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu