Matsuri! Editia 2010

Mor de durere de tot si de toate. De abia mai pot sa stau in picioare si gatul nu-mi mai functioneaza de mult, dar sunt fericita si aia datorita faptului ca numarul de persoane japoneze din jurul meu in ziua aceasta a fost foarte mare. Azi a fost ziua festivalului. (Festival al carui poster l-am postat
aici) Photobucket

Nu pot sa spun ca locatia m-a incantat, fiinda Universitatea de Vest indiferent cat de mareata se da tot are aspect darapanat. Ti-e frica sa lipesti ceva pe perete ca se ia cu tot cu tencuiala si dulapurile alea din metal din aproape fiecare sala nu-si are rostul si vizual nu e chiar cel mai bun lucru.

Photobucket

Dar hai sa zicem ca ignoram toate lipsurile si ne concentram asupra partilor bune. Ambasada Japoniei si J-CAT au sponsorizat activitatile cu seturi de shodo, happi-uri si yukata, precum si cu populatie japoneza :P.

Photobucket

Eu am participat la workshopurile de sushi si origami pe post de 'senpai' si pot sa spun ca sunt destul de incantata. Unele lucruri puteau fi facute diferit, dar avand in vedere faptul ca oamenii au plecat fericiti, asta e tot ce conteaza.

Photobucket

Umplu postarea de poze ca sa vedeti un pic care a fost atmosfera.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu