Ceaiuri infloritore

Cum in Timisoara exista limitari in ceea ce iti ofera piata ceaiurilor evident ca nu era sa ratez achizitionarea diferitelor delicatese odata cu excursia mea la Viena.

Am avut norocul sa prind doua magazine de ceai la mai putin de 15 minute de hotel (unul chiar peste drum de unde stateam si unul pe Ring, langa Opera) si evident ca toate rezervele mele economice s-au dus pe ceaiuri si cesti. Mi-am cumparat eternele scumpe Jasmin Dragon Pearls si am incercat un ceai de Vietnam sa vad ce-i poate capul. Nici nu se compara cu Dragon Pearls ca si calitate, dar are un gust mai bun decat ce gasesti uneori in comert la noi, cu siguranta mai aromat decat China Jasmin din Carturesti. Am si primit o punguta de rooibos gratis pentru achizitiile pe care le facusem, ceea ce m-a bucurat mai mult decat ar fi trebuit, considerand ca nu sunt cea mai mare fana rooibos. (ce face marketingul din om)

De la magazinul de langa Opera, care avea si ustensile pentu ceremonia ceaiului, si unde mi-am lasat inima langa un chashaku si un hishaku, mi-am achizitionat pe o mica avere un chawan de toata frumusetea (a carei poza o voi uploada in viitorul apropiat) si 2 ceaiuri infloritoare pe care tot mi le doream de ceva timp.

Ce inseamna ceaiuri infloritoare? Frunze de ceai impletite una in alta individual, totul facut cu multa migala si care iti infloresc cand torni apa peste ele. Gustul e usor afumat, cel putin la cele pe care le-am luat eu, dar cred ca depinde si de ceaiul din care sunt facute.

Sunt foarte estetice, daca prinzi norocul sa ai si un ceainic de sticla.



Site de unde puteti cumpara ceaiurile

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu