Sailor Moon

O fata plangacioasa de 14 ani afla intr-o zi (de la o pisica!) ca este una dintre legendarele aparatoare ale regatului Lunii-o sailor reincarnata. Fortele raului care au distrus prosperul regat s-au intors dupa milenii pentru a recapata fostele puteri. Tsukino Usagi impreuna cu prietenele ei Ami, Rei, Minako si Makoto trebuie sa le opreasca.
Fiecare sezon al seriei Sailor Moon (5 in total-originalul, R, S, Super S si Sailor Stars) are o alta intriga principala, cu alte personaje negative in prim plan.

moon edit Pictures, Images and Photos

Primul anime pe care l-am vazut vreodata. Primul contact cu cultura japoneza…
Si probabil ca din acest motiv Sailor Moon va avea intotdeauna un loc special in viata mea(numa mama stie cate costume a la Sailor Mars a trebuie sa-mi faca. Si cate baghete de carton mai aveam care sa semene cu henshin sticks-urile lor... ah tineretile).
Nu cred ca pot sa povestesc toate sentimentele pe care le am fata de aces anime, ca nu as termina in 20 de pagini. Asa ca va zic pur si simplu sa-l vedeti si sa va bucurati de el sau daca l-ati mai vazut cand erati mici recomand sa-l revedeti(si poate sa va aduceti aminte de copilarie). Oricum o sa mai postez despre el, ca sunt multe de zis :)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Pentru mine Sailor Moon a fost al doilea anime that stuck to my mind and heart. Totusi, what you say about seeing it again sa stii ca are doua taisuri. Eu prefer to keep the memory I had of it la varsta cand l-am vazut, decat spoil it now. I tried another anime si rezultatele n-au fost pe masura asteptarilor, no matter how much we try nu le mai percepem prin prisma copilariei. So what I'm trying to say is that sometimes e mai bine sa pastram amintirea de atunci.

ichigo spunea...

Doooamne...mi-aduc aminte cand toata familia se uita la acest anime impreuna cu mine...ce mai radeam...ear mic si nebun...:)))

Trimiteți un comentariu