Elevii japonezi de nota 10 din Bacau

Si uite la ce-s buni prietenii cu interese comune cu ale tale. Eu fata constincioasa, gata sa public un articol pe blog, dau raita pe facebook sa vad ce mai zice lumea inainte sa recitesc articolul si sa fac ultimele schimbari inainte sa apas pe buton. Uite ca dau peste un articol postat de un coleg din tocmai ziarul  de Bacau care incepea cu "Evacuat în Bacău după dezastrul de la Fukushima...". Asa ca fiind curioasa am zis sa dau click si dupa ce am citit am zis ca trebuie prima data sa postez despre asta.


Am ajuns fata in fata cu o poveste incredibil de draguta despre doi frati japonezi, Mihai si Kevin, care dupa ce au fost evacuati din Fukushima acum 3 ani, au ajuns sa locuiasca intr-un satuc din Bacau unde au ajuns sa fie cei mai buni elevi din clasa.





Nu vreau sa plagiez munca celor de la ziar, asa ca intregul articol, impreuna cu un video foarte dragut puteti sa-l cititi aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu